Zpět na hlavní stránku
 Zpět na hlavní stránkuZpět na hlavní stránku   FAQFAQ    HledatHledat    Seznam uživatelůSeznam uživatelů     RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy    PřihlášeníPřihlášení 

Vedlejsi ucinky pri lecbe

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Hepatitida C -> Hepatitida C
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mrqa



Založen: 19.4.2008
Příspěvky: 50

PříspěvekZaslal: 19.04.2008, 19:14 hod    Předmět: Vedlejsi ucinky pri lecbe Citovat

Jak si to tu zatim procitam, tak vetsina z vas ma vedlejsi ucinky (teplota, zimnice, bolest svalu a klobu, vyrazka,.....). Budou tyto vedlejsi ucinky po celou dobu lecby nebo jenom na zacatku. Ja se na lecbu teprve chystam a tak chci byt co nejvic v obraze a pripravena, protoze mam dve male deti, tak at vim co me ceka. Da se to nebo je to fakt takova hruza?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr
Site Admin


Založen: 18.6.2006
Příspěvky: 1125

PříspěvekZaslal: 20.04.2008, 21:35 hod    Předmět: Citovat

Ahoj,
je to individuální, ale dá se to Wink
Nejhorší bývá začátek, pak si na to tělo postupně zvyká, a později člověk bojuje spíš s únavou a nedostatkem sil. Už jsem tady psal, že jsem během léčby zvládal chodit do práce - i když to nebylo jednoduché, podařilo se mi to zvládnout. Netroufám si odhadnout jaké je to se dvěma dětmi... ale snad se ozve někdo, kdo má podobnou zkušenost.

Petr
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sslunicko



Založen: 5.3.2008
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 21.04.2008, 09:51 hod    Předmět: Citovat

Ahojky taky mám stejné obavy jako ty zítra jdu na první iněkci dítě mám sice jen jedno, ale zato hyperaktivní tak jsem zvědavá jak to budu zvládat. Před pár lety jsem už léčbu absolvovala a to jsem žádné vedlejší účinky neměla. Tak uvidím jak to bude teď a budu dávat průběžně vědět
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mrqa



Založen: 19.4.2008
Příspěvky: 50

PříspěvekZaslal: 21.04.2008, 12:01 hod    Předmět: Citovat

Diky za odpovedi. Ja doufam, ze to zvladnu i kdyz tedka momentalne mi nejvic vadi to cekani. Jsem objednana az za 6 tydnu coz me trochu rozhodilo. Pocitala jsem s tim, ze kdyz zacnu uz ted na jare, tak do leta si telo snad trochu zvykne, protoze v lete mame v planu dovolenou a taky chci jet do Cech (bydlim v Holansku) a nevim jestli to pujde. Navic manzel je dost casto pryc, ja chodim na pul uvazku do prace, k tomu deti.... no proste toho mam celkem dost v planu Smile
Kazdopadne me dneska v nemocnici nastvali, kdyz mi rekli ze driv to asi nepujde. Ten jejich pristup tady v Holansku me obcas dohani k zoufalstvi co se zdravotnictvi tyce.
A pokud budes Sslunicko psat jak se ti dari, tak si to rada prectu. Drzim palce at nemas zadne vedlejsi ucinky jako minule.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Anonymní






PříspěvekZaslal: 21.04.2008, 12:59 hod    Předmět: Citovat

ahoj holky,já jsem na interferonu už 4měsíce.Mám 3letou holčičku s kterou jsem přes týden sama.Někdy je to náročný,ale spíš po psychické stránce kromě neustálé ůnavy skoro žádné vedl.ůčinky nepocituji.Píchám si to v pátek abych ty 2dny nebyla sama to je ta ůnava největší.Takže se nebojte,a nestresujte.Já ted čekám na výsledky virémie po 12týdnech tak snad to dobře dopadne a léčba bude pokračovat
Návrat nahoru
modry35



Založen: 4.6.2007
Příspěvky: 42

PříspěvekZaslal: 29.04.2008, 19:09 hod    Předmět: léčba atd. Citovat

Ahoj,
myslím, že všichni by se měli připravit na týdenní chřipkové stavy na začátku léčby. Nicméně pak toto ustupuje už po měsíci je to opravdu nevýznamné, ale v případě, že se člověk nakazil dávno, mohou tam být jiné příznaky, kdy poškozená játra těžce snáší právě tyto léky v další fázi léčby. Asi je to individuální, ale jedno pravidlo tady zcela jistě vyplývá: léčbu neodkládat a léčit se co nejdříve. Protože do doby, než jsem byl "darovat krev" jsem byl úplně zdráv.
Všem přeji uzdravení
modry35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sslunicko



Založen: 5.3.2008
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 29.04.2008, 20:32 hod    Předmět: Citovat

Tak mám zasebou již druhou injekci a zatím opět bez vedlejších účinků nezaznamenala jsem žádnou únavu takže musím zaklepat, že léčbu zatím zvládám bez problémů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mrqa



Založen: 19.4.2008
Příspěvky: 50

PříspěvekZaslal: 03.05.2008, 07:36 hod    Předmět: Citovat

Slunicko, jen at ti to tak dal vydrzi, docela ti to zavidim Smile Ja porad cekam a doufam ze mi taky nebude spatne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
stín



Založen: 22.1.2008
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: 05.05.2008, 13:10 hod    Předmět: doplnění Citovat

Léčí se moje partnerka, máme za sebou už více jak 3 měsíce, čekáme na výsledky virémie po kontrolních odběrech.
U ní jsou nežádoucí účinky následující: po prvních dvou injekcích horečka, zimnice, bolest celého těla, silná únava.

V této době zůstává celková lehká únava, rychlé vyčerpání - chůze do 4 patra je fakt výkon- nestíhá to s dechem Crying or Very sad
Jídlo v pohode, jen nemá pocit hladu ale může jíst co ji napadne. Objevila se silná chuť na sladké, takže oplatky mizí rychlostí blesku.
Co je ale vidět, je jemná vyrážka břicho, kolem prsou , která přechází v zarudlé fleky , které svědí až pálí. Postupně to jakoby usychá a ztrácí se.
No a ještě řídnou vlásky, takže taky to moc nepotěší

Kdyby jste někdo měl zkušenost co s tím, sem s tím Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jenda



Založen: 28.10.2007
Příspěvky: 26

PříspěvekZaslal: 06.05.2008, 15:44 hod    Předmět: Citovat

To Stín : už jsem ti poslal SZ,ale vzpomněl jsem si.To že se zadýchává je zapříčiněné malým množstvím krevních destiček,nestíhají přenášet tolik kyslíku.Já sám mám problémy jít do 2.patra,tak radši jezdím výtahem Smile

Je to problém při léčbě,pokles destiček, a krvinek.Musí se to hlídat a kdyby to šlo nějak rapidně dolu,sníží se dávkování prášků.Ale to si doktoři ohlídají.

A s tou vyrážkou je lepší to co nejdříve řešit,než se to rozjede ve velkém a extrém je až skončení léčby.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr
Site Admin


Založen: 18.6.2006
Příspěvky: 1125

PříspěvekZaslal: 06.05.2008, 21:36 hod    Předmět: Citovat

jenda napsal:
To Stín : už jsem ti poslal SZ,ale vzpomněl jsem si.To že se zadýchává je zapříčiněné malým množstvím krevních destiček,nestíhají přenášet tolik kyslíku.Já sám mám problémy jít do 2.patra,tak radši jezdím výtahem Smile

Je to tak. Jen poopravím, že za to nemůže úbytek krevních destiček, ale úbytek červených krvinek (anemie). Je to při léčbě bohužel časté, a může za to hlavně Ribavirin.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Hepatitida C -> Hepatitida C Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com