Zpět na hlavní stránku
 Zpět na hlavní stránkuZpět na hlavní stránku   FAQFAQ    HledatHledat    Seznam uživatelůSeznam uživatelů     RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy    PřihlášeníPřihlášení 

Alergia na koži

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Hepatitida C -> Hepatitida C
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tamara



Založen: 21.12.2015
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 21.12.2015, 11:03 hod    Předmět: Alergia na koži Citovat

Mám hepatitidu c genotyp 3a, som v 3 mesiaci liecby pegintron + rebetol. Doteraz som mala všemožne vedľajšie účinky vrátane únavy, teploty, zahlienenia v hrdle...ale chcem sa opýtať či ma niekto skúsenosti s prejavmi na koži. Bojím sa, že budem musieť liečbu ukončiť a to z dôvodu výsypu, ktorý je vždy po aplikovaní injekcie najhorší (potom stále pretrváva aj počas týždňa ale trošku menej). Veľmi ma to svrbí už som 3 týždeň na dithiadene a zodacu. Mala som už aj kortikoidnú masť, používam aj lipolotio, modru indulónu. Dnes sa chystám vysadiť aj Lagosu...lebo je to už neznesiteľné. Akoby som mala celé telo spálené od slnka, na tele mám zvláštbne navreté červené útvary, ktoré veľmi svrbia. Viem mi niekto poradiť či aj toto je normálne vrámci liečby alebo liečbu treba ukončiť.
Veľmi pekne ďakujem za všetky odpovede
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
natahc



Založen: 25.9.2015
Příspěvky: 42

PříspěvekZaslal: 21.12.2015, 14:43 hod    Předmět: Citovat

Ahoj,
O tom zda mas nebo nemáš ukoncit lecbu, muze rozhodnout pouze tvuj doktor.
Pokud muzes vydrzet to svrbeni, tak v lecbe pokracuj! Mrkni na svuj jidelnicek, mozna mas ve strave produkty, ktere jsou alergeny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr
Site Admin


Založen: 18.6.2006
Příspěvky: 1125

PříspěvekZaslal: 21.12.2015, 19:13 hod    Předmět: Citovat

Kožní problémy jsou při léčbě poměrně časté. Určitě je dobré vydržet to - pokud to jde.

Já jsem měl něco podobného, i když u mne to nebylo tak zlé. Mazal jsem se vším možným, až jsem nakonec zjistil, že nejlepší je nemazat se ničím. Jedné noci prostě bylo to svědění tak nesnesitelné, že jsem se ze zoufalství osprchoval a spláchnul jsem ze sebe všechno to mazání které jsem měl na sobě a kupodivu to pomohlo. Kůže sice nebyla úplně bez problémů, ale dalo se to aspoň snést. Pak jsem se nějakou dobu myl jenom vodou, bez mýdla, a co neméně. Asi t o neplatí univerzálně pro všechny, ale u mne to pomohlo.

Petr
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Martin2



Založen: 15.1.2013
Příspěvky: 64
Bydliště: ceska lipa

PříspěvekZaslal: 21.12.2015, 23:15 hod    Předmět: Citovat

Ano , taky jsem měl chvílemi na hrudi ,je snížena imunita ,ale kožní to vyřešila mastičkou. Dokonce i v puse a na rtech,to mám i ted i když už né tolik. Jelikož jsem dostal i cukrovku,což jsem si jist že mi to zavinili játra ve špatném stavu způsobenou i hepatitidou ,tak se mi při léčbě dělali i ječný zrna. 3 měsíce po léčbě zatím klid.
_________________
lecba
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
milka



Založen: 18.3.2015
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: 22.12.2015, 18:20 hod    Předmět: Citovat

Dobrý večer Tamarka!
Ja som v lete prešla týmto ochorením 3 mesiace - proste reakcie na slnko , vôbec som cez deň nevychádzala von .Kožná lekárka mi dala nejaké 2 kelímky, ktoré som zmiešala a celý deň a noc som chodila ponatieraná - proste som sa na slnku osypala presne tak, ako to uvádzate.Ale liečbu hepatitidy som nechcela ukončiť a po troch mesiacoch sa to stratilo. Dostala som aj ditiaden ale nebrala som snažila som sa nejak to prekonať - hoci niekedy je to nadľudské.Takže len bojovať a bojovať.Mám za sebou 9 mesiacov liečby a ešte ma čakajú tri hoci občas by som so všetkým práskla ale viem, že by som si tým len uškodila.Takže vydržať. A dobre, že sa tu všetci psychicky podporujeme aj to je obrovská sila.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Radislav



Založen: 5.1.2015
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: 06.01.2016, 22:10 hod    Předmět: Citovat

Co čtu, tak se to při léčbě stalo dost lidem,tyhle kožní problémy nejrůznějšího charakteru. Měla jsi kožní problémy už v minulosti před léčbou(nemocí)?
(Osobně sem na exémy trpěl od dětství, ale vždy to bylo z něčeho, z nějakého alergenu).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Hepatitida C -> Hepatitida C Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com