Zpět na hlavní stránku
 Zpět na hlavní stránkuZpět na hlavní stránku   FAQFAQ    HledatHledat    Seznam uživatelůSeznam uživatelů     RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy    PřihlášeníPřihlášení 

problém s očima

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Hepatitida C -> Hepatitida C
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Anonymní






PříspěvekZaslal: 04.01.2008, 18:40 hod    Předmět: problém s očima Citovat

Ahoj!nedávno jsem začala s léčbou a trochu mě začali pálit oči, tedy jen když je ostré světlo, jakoby se mi vysušovaly...neměl jste to někdo taky??? Shocked zatim jsem to doktorce neřekla, protože nevím jestli to může být z toho nebo jen třeba z únavy... Question Děkuju moc a uzdravte se!!!
Návrat nahoru
Petr
Site Admin


Založen: 18.6.2006
Příspěvky: 1125

PříspěvekZaslal: 04.01.2008, 21:38 hod    Předmět: Citovat

Mně se při léčbě občas dělávaly mžitky, suché oči jsem neměl. Ale možné je všechno. Pokud ty problémy nejsou moc velké, zkus si v lékárně koupit "umělé slzy". Kdyby ten problém nepřestal, zajdi raději na oční.
Petr
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Hepatitida C -> Hepatitida C Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com