Autor Zpráva
Anonymní
PříspěvekZaslal: 19.01.2018, 16:52 hod    Předmět:

snad ti bude lépe , možná to máš fakt je psychické.Taky mi nebylo moc dobře ale já to měl spíš psychické ted už je to super , tak at je ti lépe !!! Uvidíš co Mudr.
p
PříspěvekZaslal: 19.01.2018, 09:36 hod    Předmět:

Léčbu jsem skončila před měsícem, snášela jsem ji dobře, přesto se teď psychicky cítím líp. Až teď mi ale začaly padat vlasy a zhoršil se mi zrak. Nevím, jestli to může mít souvislost, možná se moc pozoruju. Zeptám se doktora za týden, ale je to nepříjemný.
vaio
PříspěvekZaslal: 01.01.2018, 13:52 hod    Předmět:

Ahoj, já jsem skončil léčbu cca.před měsícem.Léčba byla bez interferonu,Lék se jmenoval Zepatier.Po ukončení léčby jsem se také cítil unavený,nic mě nebavilo cítil jsem se divně..Ale přešlo to .Vždy když mi bylo mizerně jsem se podíval na výsledky na HCV - Negativní ! A to mi dalo sílu Smile) asi jsem to měl psychické nevím ... Ted už jsem v pohodě ! Přejde to ! Držím palce !
Petr
PříspěvekZaslal: 31.12.2017, 11:33 hod    Předmět:

Čím ses léčil/a?
Mně bylo bezprostředně po skončení interferonové léčby víceméně stejně, postupně se to ale zlepšovalo - řekněme během několika týdnů. Nemůžeš být jednoduše nachalený/nachlazená?

Petr
Loe
PříspěvekZaslal: 30.12.2017, 20:22 hod    Předmět: Po léčbě

Ahoj je tu někdo, komu bylo po léčbě ještě hůř a přidali se např. nějaké zdr. problémy, unava atd?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group